Pozyskiwanie leadów

Pozyskiwanie leadów, czyli proces zdobywania danych kontaktowych i informacji
dotyczących potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani określoną usługą
lub produktem to fundament rozwoju każdej firmy.  Zajmujemy się tym od lat
i z roku na rok zwiększamy liczbę leadów, jaką pozyskujemy dla naszych kontrahentów.
Rocznie generujemy prawie 300.000 leadów, zarówno B2C, jak i B2B.

Rodzaje pozyskiwanych leadów
Rodzaje pozyskiwanych leadów

Rodzaje pozyskiwanych leadów

Jako agencja leadgen z wieloletnim doświadczeniem posiadamy własną infrastrukturę do generowania zarówno leadów B2C (czyli business-to-customer), jak i leadów B2B (business-to-business). Proces pozyskiwania obu rodzajów leadów różni się, stąd nasza strategia zakłada inne podejście dla każdego z tych obszarów.
 

Pozyskiwanie leadów B2C

Nasza firma wyrosła na pozyskiwaniu leadów B2C dla lokalnych firm usługowych z branż takich jak usługi elektryczne, usługi hydrauliczne, naprawy sprzętu AGD, usługi prawne oraz wielu innych mniej lub bardziej popularnych usług z tego sektora. Nasze działania w obszarze generowania leadów B2C koncentrują się na docieraniu do potencjalnych klientów przez szeroki zestaw narzędzi online wsparty zaawansowanymi narzędziami analitycznymi i sztuczną inteligencją.

 

Pozyskiwanie leadów B2B

Przy pozyskiwaniu leadów B2B koncentrujemy się na nawiązywaniu relacji z decydentami oraz kluczowymi osobami w firmach z danej branży. Wykorzystujemy tu dedykowane rozwiązania CRM-owe oraz sprawdzone narzędzia do komunikacji biznesowej

Kanały pozyskiwania leadów
Kanały pozyskiwania leadów

Kanały pozyskiwania leadów

Jako jedna z niewielu agencji zajmujących się generowaniem leadów, wykorzystujemy do tego nie tylko formularze do zbierania leadów z należącej do nas infrastruktury internetowej, ale także nasze własne call center. Dzięki temu posiadamy zdolność tworzenia optymalnego lead generation mixu oraz dopasowania kanału pozyskiwania leadów do specyfiki różnych branż.

Narzędzia do generowania leadów
Narzędzia do generowania leadów

Narzędzia do generowania leadów

Narzędzia, jakie wykorzystujemy do zdobywania leadów, zależą przede wszystkim od rodzaju pozyskiwanych leadów, branży oraz grupy docelowej. Dlatego nie stosujemy jednego, standardowego podejścia, lecz w oparciu o nasze doświadczenie oraz dane analityczne dobieramy zestawy działań, które dają optymalne efekty i pozwalają precyzyjnie dotrzeć do potencjalnych klientów.

Nasza strategia zakłada silną obecność online przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych i technologicznych takich jak wyszukiwarki internetowe, platformy social media czy e-mail marketing, wspartych efektywnym telemarketingiem.

Zdobyte przez lata doświadczenie pozwala nam skutecznie integrować narzędzia i kanały pozyskiwania leadów, dzięki czemu jesteśmy w stanie oferować naszym klientom dynamiczne i efektywne rozwiązania, umacniając ich pozycję rynkową.